söndag 16 oktober 2011

Scottland, Edinburgh 2011, del 1

Här är bilder från vårt hotell i Scottland, Edinburg 12-16 okt 2011.  Jag och min man åkte dit för andra gången men bara han och jag denna gången. Vi hade bokat på Old Waverley hotell som ligger grannhuset med Jenners och 1 minut till centrum och tåg/buss stationen. Detta hotell var verkligen i första klass och bra pris. Här fick vi ett rum mot innergården och det gjorde att det alltid var tyst. Vid frukosten satt vi vid fönstret och såg Edinburgh Castel och Princess Street mitt i Edinburghs nav. Här är lite bilder från hotellet.
Har delat upp bilderna från Edinburgh, som hotell, sevärdigheter, inreding och fina saker m.m Men har märkt alla med del 1,2,3.m.m.. Kommer i slutet skriva en kommentar vart vi har gått tag på hotell, flyg och annat.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också