tisdag 11 oktober 2011

Paranormal

 Har den senaste tiden eller rättare sagt senaste året varit väldigt intresseras av det paranormala. Jag tror helt och fullt på detta utan att själv upplevt något. Däremot vet jag att min mormor ALLTID kommer att vara mig närvarande när den dagen kommer. Har faktistiskt talat om det för henne och hon trodde oxå att något av henne kommer att stanna kvar.
Hon är 84 år snart och tror på detta och blev inte alls arg eller upprörd över mina funderingar kring detta, tror nog hon blev glad att jag ville ha henne runt mig även efter detta.
Jag kan ej se, höra eller känna dem  runt mig utan mera att jag förlitar mig på andra som varit med om detta och på så vis tror att det finns en andra sida.
Jag vill ju såklart inte att detta skall driva mig tilll h...e utan mera kunna känna mig trygg av att ha en människa på andra sidan som ömmar och tänker på mig även i livet efter detta.
Galna tankar säjer ni men mina närmaste ser det som " typiskt camilla, hon tror på allt" OOOO Yes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också