måndag 24 oktober 2011

Tristess och fetknöl.....

I morron är det den stora "fettknöl operationen" då blir det ett snyggt ärr i nacken men hellre det än att jag får en extra knöl att sätta mössan på.
Så inte nog med att man har mega förkylning så skall de in och beskära mig i nacken men det blir nog bra, jag får ju några extra dagar ledigt så då skall jag återhämta mig....hoppas jag...
Annars så lider jag av tristess och hoppas något roligt kan dyka upp så man har något att skriva om eller ta kort på. Ja i morron får benny lön kanske ta kort på lönespecen....och sedan på kontoutdraget 5 min senare när allt åker till räkningarna, så roligare än så blir det inte denna månad.
Nej nu känner jag att det är dax för sängen och läsa min bok om sekter, som jag läser för andra gången. Skall i morron beställa nya böcker i ämnet och även köpa lite julklappar på samma gång om jag hittar något intressant.
Vi hörs i morron...tjabbaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också