måndag 2 januari 2012

Julen åker ut...

Nu är julen slut och det är dax för granen att åka ut. Så i morron skall det bli städa av här hemma och allt skall bli normalt igen. Fast i år så tröttnade jag inte lika fort på julgrejerna och jag tror det beror på att det mesta har gått i vitt här hemma. Det röda i köket är värst och detta skall det bli ändring på inför nästa jul, då blir det nya gardiner och adventljustake i vitt.

Så jag skall ta på mig städstassen och damvippan i höger näven och sedan blir det röj. Linnea lär iallafall inte få någon sovmorron så hon funderar på att åka till lägenheten i Uddevalla till i morron.

Skall i år innen jag packar ner allt ta och gå igenom vad som skall slängas för det ligger hur mycket saker som helst i jullådorna som inte har kommit upp.
Som sagt så är det lika bra och slänga adventljustaken direkt för då MÅSTE jag köpa ny nästa år och lika så gardinerna. Hoppas även inför nästa år att jag fått köpt ett nytt köksbord och stolar i vitt. Så nu vet ni vad jag skall göra i morron och då skall jag även klippa mig och hämta ut vinsten från Salong Onyx som jag vann i en utlottning och därefter blir det sola solarium kl 11.00 så dagen är fullbokad. Nu är det dax att strax åka till jobbet, jobbar det sena skiftet idag och är hemma vid nio tiden i kväll så denna dagen är oxå borta.

Så tjabazzz på er och ha en bra dag....camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också