måndag 2 januari 2012

Nu skall det bli diet i några veckor....

Nu får det bli andra bullar!!!! jag måste gå ner några kilo och det f.r.om idag. Skall upp och köpa allevo och starta direkt. Nu jobbar jag bara måndag och lördag denna veckan så abstinensen blir mest hemma och då får jag väll ner och sola solarium eller något.
Det hade varit käckt om man kunde komma till 70kilo sträcket då ser man rätt ok i bikini som man nu skall klättra i när vi åker till Thailand i februari.

Det är alltid svårt i början och sedan så smakar man skit i munnen ett bra tag, så det är några hinder på vägen innan man har gått ner några kilo. Sedan så har jag ingen våg heller så jag får gå på känsla och måttband.
Som sagt så får jag hoppas jag klarar detta...hade gött...camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också