onsdag 30 maj 2012

Odling i pallkrage och i växthuset

Här är lite bilder från mitt frodande grönsaksland och växthus. Det händer så mycket nu när det är varmare men oj så roligt det är och pyssla med allt. Potatisen har jag förgroddat (Astrix) och alla plantor i växthuset har jag drivit upp själv, så därför är det så mycket där inne för jag vill inte slänga något. Men i mitten av sommaren får jag ta ut tomaterna och ställa dem längst husväggen. 

Potatislandet


Som ni ser så är det mycket planter och när allt växer till så lär det bli trångt men gott..


 I de vita lådorna som  Benny gjort har jag gurkor.

 I den röda hinken och i en vit nedan har jag potatis som blir färdiga till midsommar...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också