torsdag 31 maj 2012

Jobbsökeriet

Ja!! som sagt vad så blir det inget på Statoil som jag sökte, men jag är faktiskt glad över det för jag känner att detta inte var min grej efter lite funderande.
En vän sade till mig att "varför stressa dig in i ett jobb som du inte vill ha och inte ger dig något, och ta ett jobb bara för att!" nej så nu skall det vara noga utvalda arbeten, för sätta mig i arbetslöshet igen inom några månader för att man inte trivs på ett jobb eller är för tungt det vill jag inte.
Så igår när tjejerna varit på Nordby så sa de att de sökte extra personal på Cubus. Så jag ringde och skall ringa idag igen och skulle tycka det vore roligt att jobba med kläder för det har jag inte gjort förrut så vi får se vad det blir.
Mailade även KappAhl och den tjänsten som de sökte personal till var tillsatt, men att mitt CV var intressant och kommer spara det om något dyker upp så även där kändes det positivt.
Håll tummarna!!
tjabazzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också