tisdag 15 maj 2012

Reumatologen

Idag skall jag till reumatologen i Uddevalla för min ledvärk i benen, knäna och fötterna. Så klart så har jag inte så mycket värk just nu men jag hoppas att allt skall gå bra ändå.
Som sagt så måste jag få gjort detta för när skoven kommer så har jag så j...a ont i kroppen att inga värktabletter hjälper och man går som en gammal gumma.
Men får jag någon slags "diagnos" så hjälper det mig mycket att få hjälp av arbetsförmedlingen att hitta ett jobb som passar mig. Sedan skulle jag även vilja få hjälp med vad för slags träning som är bra, för när jag är ute och promenerar så får jag värk direkt och då tappar jag lusten för det. Så jag håller tummarna för att han kan ge mig någon vägledning om vad denna värken beror på.
Tjabazzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också