fredag 1 juni 2012

Inrednings godbitar

Industriell inredning är ju som sagt det mest omtalade inom inredning just nu. Och jag gillar det oxå skarp MEN jag vill inte att hela mitt hem skall vara det utan jag gillar att ta godbitar och lägga in i min egna inredningstil. Här nedan har jag tagit lite bilder på webben för att visa vad jag gillar.

Svarta skylten med nummer och svarta lampan är nice

Stor skylt att kunna ställa på golvet, är ett bra sätt att variera inredningen utan att göra hål i väggen

Jag älskar vitt och här gillar jag lampan och stolarna 

ojoj vad jag vill ha stafflilampan i ena hörnet och den stora klockan.
 Kolla in lampan..hur snygg som helst och ger rummet karaktär riktigt nice
 Top Hat heter denna golvlampan och är köpt på Mio men jag kan inte hitta den där nu men oj vad användningsbar den är och lätt att flytta runt och variera inredningen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också