fredag 15 juni 2012

Några kilo hit och dit

Nu inför mitt jobb på Cubus så skall jag försöka anstränga mig att röra mig mera och förhoppningsvis kanske kunde gå ner några kilo. Det är ingen ide att försöka banta för det funkar inte för mig utan det får ske på annat vis. Så jag skall införskaffa mig bra skor både sandaler och Shape up skor och så kommer jag att röra mig mera på jobbet.
Nu har jag ju blivit mycket bättre i benen efter kortisonsprutorna men jag har ju lite ont kvar men inte alls som det var för några veckor sedan.
Men som sagt vad så kommer det bli en goooo sommar med mycket grillat så det kommer jag inte att prioritera bort utan springet på jobbet skall förhoppningsvis hjälpa mig på traven.
Tjohoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också