fredag 15 juni 2012

Skechers Shape Ups Originals

Beställde hem Puma bodytrain här i veckan och när jag fick dem så vart jag besviken. Jag hade testat dom på sportshopen i Grebbestad men fick inte den rätta känslan när jag väl hade dem hemma. Dels så när jag går så trycker jag foten väldigt inåt och fick en känsla av att jag gick kobent med dem. Så det vart att skicka tillbaka dessa. Tur att det var fri frakt och fri retur så det kostade mig inget.

Men istället så beställde jag dessa Skechers Shape Ups Originals som nu var prissänkt från 1395kr till 698 kr och sedan fick jag rabatt på detta så 630kr blev det så jag beställde dom och hoppas de skall vara lite mera stadiga än de andra jag hade köpt.
Skorna är beställda på www.sportamore.se gå även in på www.rabatterat.nu och få ytterligare rabatt på skorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också