torsdag 26 juli 2012

C3 Kapselmaskin M2

Igår beställde jag en kapselmaskin!! ni vet en sådan man sätter i en portionsförpackning så du får färskt kaffe,the eller choklad. Vi har köpt en liknande till Linneas pojkvän i studentpresent och ville själv ha en likadan. Morgonkaffet kan ingen ta i från mig men så vill man ibland ta en extra kopp under dagen och tyckte jag att detta skulle bli perfekt.

Så på www.tradera.se hittade jag min maskin och till ett mycket bra pris 649kr + frakt 99kr. Kapslar kan man köpa på Elgiganten och är till rimligt pris. Men som sagt, nu kan jag ta en kopp kaffe utan att brygga för 6 personer.


C3 Kapselmaskin M2 (Silver/Vit)

Det är resultatet i koppen som räknas. C3 M2 är en smidig kapselmaskin som brygger en färsk kopp bryggkaffe eller espresso med ett enkelt knapptryck. Maskinen är utrustad med en tydlig kontrollpanel med individuella program som går att ställa in efter tycke och smak. Den smarta vändbara spillbrickan, som kan placeras i både konvex eller konkav position säkerställer att koppen alltid placeras så nära utflödet som möjligt för minimalt spill vid bryggning..

Specifikationer:
  • 1,2 liter vattentank
  • Uppsamlingslådan rymmer 8 kapslar
  • Mycket kompakt
  • Kompatibel endast med CaffitalySystem® kaffekapslar. Finns att köpa i butik eller via lofbergslila.se.
  • Gör både bryggkaffe, espresso, te samt varm choklad
  • Programmerbar
  • Löstagbar vattentank för enkel påfyllning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också