torsdag 19 juli 2012

Prispressar husleverantörer

Ikväll har jag suttit och tänkt lite över vår husbyggar situation!. Jag har helt fastnat för Fiskarhedenvillans hus A140 och har kontaktat dem om att från byggmaterial på 870000kr till ett nyckelfärdigt UTAN grund skall kosta 2 300 000kr är alldeles för stor. Så jag har meddelat att jag har andra intresserade husleverantörer och att de får komma med ett bättre pris på stomrest utan grund innan måndag. För på måndag skall vi till banken och då vore det så klart bra om man kunde presentera ett bra koncept för dem och som är positivt för vår plånbok. Så nu hoppas jag så klart på svar innan måndag. Hoppas de svarar för jag är rätt hård och bestämd i mina mail.
Tjabazzz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också