torsdag 19 juli 2012

Västkustvillan

Har kontaktat västkustvillan om förslag på hus till vår tomt. De ville att vi skulle inkomma med förslag inför nästa veckas möte. Men jag känner att jag har varit för snabbt ute och känner tyvärr ingen tillförlit för försäljaren i mitt område.
Sedan tidigare vet jag vem han är och han har varit i tråkiga affärer och nu är han försäljare för hus och även att det inte är hans privat så skall man ändå träffa honom och det känns konstigt. Så jag får väll ta och kontakta honom att jag avstår tiden till veckan även att jag inte vet vad för förslag han har att erbjuda oss.

Det är så många säljare i denna branchen att jag måste lita på magkänslan och hoppa över dessa. Även att jag kan ta en annan säljare så har det liksom dragit hela namnet i skam och räds för att ha med företaget att göra...men vi får se om jag tar mod och går ändå för att höra vad de har att erbjuda eller som jag känner nu så är jag rädd att jag skriver på något som jag senare kommer att ångra och bli överkörd med massa argument som jag inte har koll på..
NEJ efter dessa rader så blir det nog NEJ...jag hoppar detta jag vill inte blir indragen i något som är ett helvete att ta sig ur..punkt slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också