tisdag 28 augusti 2012

Dax för nya dofter...

Har de senaste dagarna varit "panik'" för jag har slut på min favo parfym BjörnBorg den turkosa smala flaskan. De har slutat sälja den men så fick jag se att de hade den kvar på www.eleven.se och beställde den där och lite till. 
Även parfymen Moschino var jag tvungen att köpa för jag fick testat den i Uddevalla härom dagen och gillade den skarpt men ännu bättre är Juicy Couture´s senaste som är en doft som är svår att glömma. Priset är lite högt men Linnea skall köpa den till mig på Kicks för de har 20% på all parfym nu så man får passa på.


                                     Juicy Couture 
         Moschino                                                              I Love....
        Cosh Cranberres                         Cosh passionfruit                         Björn Borg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också