måndag 27 augusti 2012

Galan BlogAwards 2012

Idag fick Linnea inbjudningen till galan Blogawards i Stockholm den 22 september. Nu är det så att det bara fick vara med en extra till fina festen och prisutdelningen. MEN så skall det vara gala klädsel och här har jag gått och köpt nya kläder efter att kikat på förra årets gala och vad de hade på sig.
Och känner nu att jag är mera fest klädd än gala klädd och jag kommer INTE att köpa några nya kläder det är då säkert.
Eftersom jag har några kilo runt magen och rompen så blir det inte lätt att hitta något så jag har ikväll beslutat att jag inte följer med på stora festen utan Emma får vara hennes kavaljer denna kvällen.
Hon är vacker, smal och passar i festgänget så det blir nog en upplevelse för henne också, och se lite annat än törre Strömstad och Grebbestads uteliv.

Jag och Benny får väll roa oss själva den stunden festen är och sitta på någon bar och dricka lite medans galan är och sedan efter festen åka till hotellet eller gå en promenad. Fast Stockholm en lördagsnatt är inget för oss, vi lär väll bli nedslagna och rånade så det blir nog hotellet på en gång.

Som sagt det är mycket spännande på gång och roligt skall det få bli att vara med bara tjejerna och göra tjejgrejer. Verkliga livet är jobbigt som det är och lite roliga äventyr gör ju tillvaron lite ljusare och roligare.

God Natt

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också