måndag 27 augusti 2012

Resa - inte resa - resa...hurra det blir av

Jag blev så glad idag att jag inte blev avstängd från a-kassan ytterligare 90 dagar utan det blev 10. Så nu bestämde jag mig för att ändå åka med tjejerna till London den 11 september.
Hade tidigare sagt att det ej blev någon resa för mig pga alla resor i höst och att någon måste jag offra. Men nu så är det bestämt att vi skall åka på alla resor vi har bokat ändå.
Så först ut är London den 11 sep, Stockholm 21 sep och Edinburgh 14 okt. Så det blir att ha framme resväskan ett tag.

Nu i dagarna skall jag ta och boka resan till Thailand, jag blir bara nervös att vänta så länge och tro att biljetterna blir så billiga. Men nu har jag hittat en snabb resa på 12.30 timmar för 6650kr med finnair. Hittade en resa med KLM som flög i 16 timmar och de skulle ha 6157kr men Benny ville hellre betala mera och komma fram fort så då får det bli finnair.

Men så på deras hemsida har de en kampanj nu som går ut den 29 augusti och tänk om det är ett bra erbjudande efter det???så jag kanske skall hålla mig...hmmmm jag har lite och fundera på eller rättare sagt vi får se vad som blir kvar i plånboken efter att alla räkningar är betalda....

Trevlig kväll allihopa
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också