söndag 2 september 2012

Bädda snyggt - steg för steg


Idag har jag och Emma varit på IKEA och shoppat inredning till våra sovrum. Det blev rätt så lika saker som vi köpte för vi är på samma nivå när det gäller valet av färg. Jag köpte fina sängkläder i rosa/vinröd/lila färger som var dova. Sedan blev det mörka dova färger i lila i örngott. 

Även ljus och andra inredning saker fick bli i dova färger.  Nu har jag tvättat mina nya sängkläder och strukit dem och i morgon blir det att bädda nytt och så har jag googlat på hur man bäddar fint. 
Fick rätt bra ideer som passar hemma och här är en länk där du får steg för steg hur du gör en snygg bäddning. 


Här hittar du steg för steg till en fint bäddad säng. För tillväga igångsätt klicka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också