lördag 1 september 2012

Jag är helt inne på handarbetet nu och virkar allt möjligt. Sedan så vill jag ha en riktigt grovstickad pläd men tyvärr så kostar det mycket och att göra en själv kostar oxå mycket så jag kan ju inte mer än drömma och kanske köpa en pläd som är simplare än det jag önskar mig.
Tänk om man kunde sticka sig en pläd eller till och med en matta om det gick som nedan så skulle jag göra det men som sagt så har jag aldrig sett något liknande på riktigt...men,men ni kan förvåna mig om ni vet om det går...så skicka en kommentar om ni sett nått liknande.!!

 Men så, såg jag denna bilden på "grovstickat" och det är rätt fascinerat och grovsticka kan man säga att hon gör....eller???
Bilden är hämtad från www.trendenser.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också