måndag 3 september 2012

Tapetsera om Emmas rum

Nu när jag har uppdaterat vårt sovrum vill ju så klart även Emma få ordning på sitt rum. Eftersom man inte vet hur länge hon skall bo hemma så får vi tapetsera i så ljust som möjligt. Nu är det i svart och vitt och jag är också väldigt trött på den tapeten att jag vill spy på den.
Så idag har vi rivit tapeter och burit möbler och grejer ut ur rummet. Så när Benny kommer hem på Torsdag så får det bli för honom att spackla och tapetsera på Fredag så är det färdigt till helgen.
Stilen i hennes rum kommer att gå i liknande färger som i mitt sovrum men det är ok för då får jag en helhet i hela lägenheten.
Så i morgon blir det att måla golvlisten och göra mera grundarbete på väggarna.
Trevlig kväll
Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också