onsdag 3 oktober 2012

Optiker Jernbergs i Grebbestad

Linnea har idag varit och kollat synen för hon skall skaffa nya glasögon. Vi går hela familjen på Jernbergs Optiska i Grebbestad - Tanum. Åsa och Johan som äger detta har en suverän service.

Vi var uppe idag och skulle kolla bågar, och där hade Åsa en kund som satt och kollade synen och före oss hade vi 2 st personer. Medans vi stod och kollade så fick de två som väntade hjälp trots att kunden fick vänta med synundersökningen.

Sedan tog hon oss imellan och visade att hon hade hittat en båge till Linnea som hon trodde skulle passa. OCH hon hade så rätt, Linnea föll direkt för den bågen och vi paxade den. När vi sedan kom till tidsbokningen så blev det lite svårt med tid och jag sade att det är ok till veckan. NEJ, NEJ sa Åsa!! inte skall ni vänta så länge!! kom i kväll vid halv sju så gör jag syn undersökningen efter att jag skyltat om. Så vi åkte dit och Linnea gjorde synundersökningen och så när vi bestämde oss för vilka glas vi ville ha så fick vi 40% rabatt på bågen för de hade haft kampanj förra veckan och hon tyckte det var synd att vi inte kom då men vi fick den ändå. Så detta gick på 2500 för märkesbågar och SUPER BRA SERVICE detta skall jag aldrig glömma.

 De är fantastiska människor som man verkligen vill återkomma till för de ser verkligen till att man får glasögon efter ens behov så som bilkörning, dataanvändning, kassajobb eller vad du använder ögonen till. Så GÅ DIT, GÅ DIT. tjabazzzz camilla

www.optikerjernberg.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också