lördag 6 oktober 2012

Middag med en god vän

I går var jag och träffade en vän till mig i Strömstad. Hon bjöd på maten och jag på vinet, och vi hade det jättetrevligt. Men man känner att man inte är 20 längre, för när klockan närmar sig halv elva så var vi bra trötta. Så Linnea och Benny kom och hämtade mig kl halv tolv och det var riktigt skönt att komma hem i tid och var pigg i skallen på morgonen.

Det känns som om jag pladdrade på hela kvällen men det blir väll så när man inte har träffats på det viset på många herrans år och så skall man gå igenom hela livet på några timmar.
Så jag hoppas hon ursäktar mig för mitt snatter om mitt liv och att jag inte lyssnade mera på hennes men det får bli det nästa gång om hon nu vill träffa mig igen så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också