tisdag 27 november 2012

Emmas flytt

Nu har Emma flyttat hemifrån!! igår måndag gick flyttlasset till hennes lägenhet som ligger ca 50 meter från Hedemyrs alltså väldigt centralt.
Det är som sagt en del att göra i lägenheten som att tapetsera och lägga nytt golv men det får vi ta allt eftersom
Men så här såg det ut i min hall igår och jag kommer att få efterstäda i flera dagar, och så skall ju advent upp också så det blir lite att göra.


Så idag skall jag ta mig en tur upp till Emma och se hur det går med bestyret att få ordning på allt. 
Men jag vet att hon tycker detta är roligt och hoppas det skall gå bra för henne. 
ha en bra dag...Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också