söndag 25 november 2012

Kommande veckans händelser

Ja! mina vänner...tyvärr har det inte blivit skrivet något vettigt det senaste. Min fot som värker och är svullen stör mig fruktansvärt och jag väntar på att få komma in till ortopeden så fort som möjligt. 

Röntgen bilderna på foten visar på förändring men vad har jag inte fått veta och det känns ju sådär kan jag säga.Man blir ju så klart lite orolig när smärta och svullnaden inte ger med sig och medicinerna inte hjälper mot smärta trots att det är morfinliknande prepart.

Men i morron måndag blir det att ringa och höra när jag kan få träffa läkare. Sedan så har jag telefon tid med min läkare på Sahlgrenska sjukhus om resultatet av magnetröntgen som jag gjorde på min nacke för att se om jag har några förändringar kvar efter operationen i våras. Håller tummarna på att allt är ok att man kan släppa denna oron och gå vidare. 

Sedan är det ju flytt för Emma och hela huset är upp och ner med flyttlådor, så skall adventspyntet upp också så det är mycket stök till veckan och jag hoppas allt skall gå smidigt.

Under veckan kommer vår grangubbe och levererar en gran till oss och så klart en stor bunt granris som skall ha till min julbock, blomlådor och lite dekorationer. Eftersom foten inte är ok så kan jag inte springa i skogen och jaga granris så det är gött när allt blir levererat till dörren så klart. 

Skall jag ge er lite bilder på veckans händelser

kram på er alla

Camilla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du har som vanligt fullt upp. Men ser att du fått besök på altanen. Fint!!!
    Sköt om dig! Petra

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också