söndag 11 november 2012

Farsdag och bakning

Jaha idag är det farsdag, men vi firar inte mera än att vi åt en Frödings tårta från frysen. Men jag bakade faktiskt årets första lussekatter idag. Blev så sugen när jag fick se att de börjat sälja dem på Hedemyrs.
Så jag satte igång direkt och bakade ett gäng. Det är så gott att äta bullar med ett glas mjölk och så fick det bli.

Annars har dagen varit lugn och jag har försökt att virka baby convers igen men det är lite svårt att hitta ett mönster som är lätt, förståeligt och att de blir så bra som möjligt. Så jag håller på att pussla med lite olika mönster för att få fram det bästa av alla.
Vi får väll se hur det blir om någon dag.

Trevlig kväll på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också