lördag 10 november 2012

Ide torka

Har helt fått stiltje i min hjärna!! 
Kan inte komma på något att skriva om, har inte startat något virkprojekt, inte bakat eller inrett något, men jag tänker mycket på julklappar som skall köpas men först måste man ju så klart komma på VAD!! man skall köpa.

I år blir det mycket köpt från Hedemyrs och några i Strömstad, kommer inte att åka runt som en galning och leta utan skall handla på hemma plan. 

Jag ÄLSKAR julen och så klart vill jag köpa julklappar, så jag har fått önskelista från ungarna och så skall vi tillsammans kika lite i morgon på vad de vill ha och vilken färg, storlek m.m så det blir rätt från början.

Nu är de dock så stora att det blir saker till deras kommande hem och så vill jag köpa det lilla extra som dom sedan inte kommer att köpa själva. Att vanliga saker som tallrikar, glas och bestick ville de köpa själva utan de vill ha allt inom bakning och andra köksredskap som är lite färgglada och fina att ha framme så det får det bli.

Vi hörs om några dagar så skall vi se om "proppen" i inspirationscentrat har släppt

Ha en trevlig helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också