lördag 29 december 2012

Dax att Tradera

Idag har vi skrapat ihop en massa saker och ting som vi skall Tradera hade vi tänkt. Detta är bara lite av det vi skall göra oss av med. Vi har några par skidor och lite Orrefors glas och moped hjälm m.m. Vi kände att nu har vi lite tid och fota och få ut detta. 
Men så klart så klantade jag mig med inloggningen då jag blev avspärrad i en timme vi får väll se om det funkar nästa gång annars så får någon annan i familjen ta det på sitt konto. 

Ps inget av detta är julklappar utan bara annat gammalt. 
Kan man få några kronor för grejerna så är det bättre än att slänga det så klart..
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också