fredag 28 december 2012

Ut med det röda - in med lila

Nu har jag varit helt bort kopplad när det gäller att vara inne på bloggen och på nätet över lag i snart en vecka. Kände att jag behövde lite andrum från allt julbloggande men nu har jag kommit ur skåpet och är i gång igen.

Idag tog jag bort de få röda dekorationer jag hade i köket förutom mina gardiner som är vita med en liten röd text i. De är så tidlösa att jag väntar någon vecka innan de bytas ut. 

I mina blomgrupper i köksfönstret tog jag bort julstjärnorna och röda pyntet och satte i ett stort lila block ljus och glas dekoration på bågen över hela gruppen. 


 Efter nyår skall jag införskaffa lite nya blommor till köket men än så länge får detta duga..



 Lika så gjorde jag på bordsdekorationen att jag där tog bort julljuset mot det lila och bytte ut den lilla vårelden från rött till vitt så nu varar den betydligt längre.


Fick idag köpt underbara tulpaner som ger mig en liten,liten vår känsla...



 Jag är så super nöjd över dagens resultat och Linnea tyckte detta blev jätte fint också..

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också