söndag 23 december 2012

God Jul


Nu är julen här och allt är klappat och färdigt. Med åren blir det förändringar i traditionerna i och med barnen har pojkvänner som kommer och besöker oss. Det har inte varit så enkelt för vissa av oss men vi har gjort en deal som alla är nöjda med och att vi kommer att få en egen stund under julafton som det bara är vi fyra tillsammans. 
Jag känner mig rätt lugn och nöjd och ser fram emot morgon dagen med mat,umgänge och julklappar. 
Så jag har stor förhoppning om en lugn och trevlig jul med mina närmaste mer kan jag inte begära.

Massor av julklappar blev det dock ändå i jul även att vi bestämde att det skulle bli mindre
Så God Jul på er Alla 



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också