onsdag 30 januari 2013

Anslagstavla på några minuter.


Fröknarnas Hörna är en facebook sida där två tjejer från Trollhättan tillverkar och säljer lite heminredning. Och när jag såg dessa anslagstavlor så fick jag en ide att " detta kan jag göra själv, det är väldigt enkelt"

Detta hjärtat har jag i många varianter hemma och det är ju bara att häfta fast hönsnät på baksidan så har man en anslagstavla. Sedan om man har snygg handstil så kan man så klart skriva något men det finns hjärtan med text på som går lika bra


Lika så med denna träramen nedan så kan man ta hönsnät där med och så har man en fin anslagstavla. Man tar vad man haver hemma eller köper en billig och ev målar den i vitt och så är stommen färdig. Dekorationer kan man ta vad man har hemma, annars så finns det billigt i blomsteraffärer. 
Dessa bilder kommer från Facebook sidan Fröknarnas Hörna 

Väldigt enkelt men väldigt fint..

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också