onsdag 30 januari 2013

Tankar om mitt bloggande

Bloggandet för mig är att få dela med mig av det som jag gör och tycker är intressant. Mycket har ju varit mitt handarbete men även en del annat.
Jag har det senaste fått lite kommentarer på mina inlägg och det kan jag lova att jag inte är bortskämd med.

Så idag var jag inne på en av mina bloggfavoriter husetbakomlindarna och där fick jag se mitt namn komma upp i ett inlägg om att jag gett henne inspiration till att komma igång med sitt virkande av en matta som legat på is.

 Jag hade bara skrivit på hennes blogg att man kan virka ett varv om dagen så har man alltid gjort något. För det blir några varv om man gör det på ett år =365 varv. Det är sådana saker jag hellre uppmuntrar andra om än skriva om saker som jag har gjort.

Sedan är det en annan del av bloggandet som jag inte riktigt vet hur jag skall göra?
Min dotter som är en av Sveriges största bloggare inom skönhet anser att man inte skall skriva om personliga  saker eller vad man tycker och känner om ditt och datt.

Därför har jag inte gjort det på väldigt länge för jag vet inte om de som läser min blogg är intresserade av det eller om jag helt enkelt bara skall skriva om mina projekt och intressen.
Ibland har jag en sådan lust att bara häva ur mig en massa, men besannar mig och struntar i det. Så jag kan fortfarande inte riktigt bestämma mig för hur jag vill använda bloggen.

Men jag fortsätter och ser vad jag kommer fram till och vad för respons jag får så klart på mina inlägg.

Så nog om mig och hoppas ni får en trevlig kväll


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du blev glad för att jag nämnde din blogg i mitt inlägg om trasmattan! Hoppas att fler tittar in till dej efter det! Och tack för att du också länkade till mej, det är ju så kul att få respons på sina inlägg! Jag skriver ibland om vad jag tycker och känner och det tycker jag man kan göra, så länge man inte gör någon illa med sina åsikter. Så skriv du på. Det kommer jag att göra! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också