söndag 20 januari 2013

Min hobby

Ni tror väll att jag inget annat gör än sitter och virkar, men det är billigast så, för då springer jag inte runt och shoppar inredning och annat. Fast lite fint köper jag ju så klart i mellan åt men är man arbetslös så blir det inte något större. 

Sedan är ju min och Bennys stora hobby att resa och då till Thailand, Skottland och London så då får man hålla i slantarna men det har gått bra än så länge. Som sagt EKONOMI  är latin och betyder ATT HUSHÅLLA MED BEGRÄNSADE RESURSER så det kan man nog säga att jag gör. 


Så nu skall jag fortsätta och virka
Trevlig kväll på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också