söndag 20 januari 2013

Nytt till vardagrummet

När vi kommer hem från Thailandresan den 17 mars skall vi direkt börja renovera om i vardagsrummet. Vi har tapeter som vi köpte i november och så skall vi köpa ny parkett. 
Så nu har jag beställt 2 nya tavlor och de kommer i veckan och så skall vi köpa en hylla till och så även ett mindre sidobord. 
På Desenio hittade jag canvas tavlorna och som passar perfekt över soffan. De har även jättefina kudd fodral som jag också skall beställa lite senare.

Bilderna blev dåliga pga förstoring så gå in på deras hemsida så ser ni bättre där
 Tavlan med fjäder är 85x120 cm och skall vara över soffan
Denna mindre canvas tavlan skall vara på en vägg bredvid fönstret och den är 35x60 cm
För närvarande har jag två canvas tavlor på våra barn över soffan och de skall jag flytta ut i hallen tillsammans med en annan tavla och där kommer de att få en fin plats tillsammans.

Jag bara älskar dessa två vackra tavlor från vår första resa till Thailand och blev väldigt fina i svart/vit...de är riktiga skönheter. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. De bästa ljuddämpande tavlorna finns hos Sounds Of Science. Garanterat ingen minerall eller glasfiber samt Testade och Certifierade hos SP i Borås där de fick högsta klass: Ljudabsorptionsklass A. http://www.sofsci.com/sv


    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också