söndag 6 januari 2013

Nya blommor i köket


Godmorgon!!
Nu sitter jag åter igen här i soffan och dricker morgonkaffet och bara softar. Har bestämt att denna sista julledigt dagen för Benny skall vi inte gå utanför dörrarna utan bara se på tv och lata oss.

Igår var jag i Strömstad och på växtriket och köpt lite nya blommor till köket. Har ett arrangemang som jag bara byter blommor och dekorationer på, och jag är riktigt nöjd så klart. Eftersom köket går i vitt så brukar jag ha lite mera färg i blommorna så det bryter av lite.



Nu hoppas jag så klart att våren kommer med stormsteg.


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också