lördag 5 januari 2013




Sitter här med morgonrocken och en kopp kaffe och funderar på vad som skall göras idag.
Ute är det några minusgrader och snön lyser med sin frånvaro.

Funderar på att åka till Strömstad och kika i lite affärer och köpa en present till vår Emma som fyller 21 år den 15 januari. 

Önskar att butikerna hade fått undan alla julgrejer och få fram vårens inredning och blommor. Känner att jag vill ha lätta och ljusa blommor och inredning hemma nu och få inspiration inför vår och sommar säsongen men jag får väll vänta ett tag till men jag är otålig.


Men idag skall jag göra i ordning mina blommor i köket och dekorera dem och sedan blir det att göra 2 ytterligare arrangemang till vardagsrummet. 

Så nu får jag komma mig ur soffan och få av mig morgonrocken och se till att komma mig i väg innan butikerna stänger

Så ha en trevlig dag på er


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också