tisdag 12 februari 2013

Detta händer idag!!

Tisdag morgon och sitter och dricker kaffe i morgon rocken. Det har varit lite sömn nu på morgonen för vår lilla Mella bara jamar, hoppar på min mage och skall klösa mig. Det är inte direkt någon mys katt, men jag fick prata lite med henne så somnade hon om och jag fick halvsovit till halv åtta.

Det är vindstilla ute och snön ligger så fint men det är grått och väldigt kallt. Idag kommer jag inte att göra så mycket mer än att åka till tandläkaren och sedan sitta och virka. Igår blev det en virkfri dag men jag fick gjort en massa annat. Just det!! jag skall göra i ordning linneskåpet som är färdigt så det blir ett litet projekt idag.

Idag är det en vecka sedan jag började med min diet och det har varit en tuff vecka. Vågen skall jag slänga för den funkar inte, den är inte så gammal men det är en massa teknik som blinkar och slocknar så den har ballat ur. Det känns lite som jag inte har någon koll på hur mycket jag gått ner denna veckan och det känns lite tråkigt så jag får gå på känslan och så klart måttbandet.


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också