torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtansdag present till oss båda

Fick idag min nya kamera och jag är SÅÅÅÅÅÅÅ nöjd! Den har ALLT. Det är en Samsung NX 1000

Den har så många roliga funktioner så jag sitter bara och trycker på alla knappar och tar kort här och där. Det är fantastiska bilder man får oavsett vad, vart och när du tar dem. Objektet blir mera fokuserat och klara fina färger i fantastisk kvalitet.
  
Sedan så har den WIFI funktion så jag kan lägga ut bilderna direkt på tex facebook och andra sociala medier så man behöver inte lägga in det på datan för att sedan skicka iväg det....himla smart. 

Nu är ju detta en dyr kamera 4500 kr men den skall vi ha länge och vi använder kamera mycket både hemma och på resorna så det var vår Alla hjärtans dag present... LOVE..


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också