fredag 22 februari 2013

Kopparfärgens återkomst


Det började med att min dotter Linnea hade beställt en rosé färgad klocka och fick tryckt i mig att detta är den senaste trend färgen. Jaha...okej!!...så det gick ett tag, och så började jag se att inredning av olika slag hade denna rosé - och kopparfärgen. 


Var runt och kollade lite på inredning som går i kopparfärgen fann en fantastisk lampa av Tom Dixon,  och vill verkligen ha en. Se för er själva!! visst är den läcker..


På Trendenser har de gjort denna fina sammasättning av kopparfärgade inredningsdetaljer. Kopparfärgens återkomst är här, i en helt ny modern tappning och det är riktigt snyggt. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också