söndag 24 februari 2013

Vår längtan


 Äntligen en solig och skön dag!! Vi har suttit ute i solen och lapat oss medan Emmas kattungar Milton och Mist har sprungit runt och lekt och klättrat i träd.
 Nu längtar man verkligen till att våren kommer och all snö försvinner så man kan vara ute och greja i trädgården. 
Tittar ibland på växthuset och ser hur smutsigt det är och det kryper i mig att få sätta igång och ta ut alla trädgårdsmöbler och starta sådden av lite tomater, gurka och lite annat smått och gått.

 I år skall jag inte ha så mycket grönsaker som förra året och så skall jag ordna en liten sittplats utanför och en fika plats inne i växthuset och inreda lite fint...ååå jag längtar såå!!


                                        Milton                                                           Mist
    Dom är så söta dom små liven... 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också