söndag 3 februari 2013

Målningen fortgår


Idag har jag fortsatt med mitt projekt att måla skåpet jag köpte och det är många skrymslen och vrån och allt skall målas 3 ggr så jag får ha tålamod. Men det är en avsevärd skillnad nu med det vita mot den gråvitgula färgen som var innan. Men i morgon lär det bli färdigt och jag har bara några hyllplan som jag skall måla också. 
Nu skall jag försöka hitta något husmorstips på att putsa upp beslagens om var med.

Här är skåpet före målning, syns kanske inte så bra hur skabbig färgen är


 Här har jag målat inne och ute, det blir lite många sidor att måla men jag vill att hela skåpet skall vara fräscht.



Här ser man lite skillnaden på färg, detta är lådfronterna.
Ser framemot när detta är färdigt....

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också