fredag 1 februari 2013

Ram till anslagstavla

Efter att jag snyggade till min anslagstavla i kork, så kunde jag inte släppa tanken att göra en i hönsnät också. Har sett flera olika där man använt en fin ram och har hönsnät bakom. 

Så idag så åkte jag ner till Återbruket i Tanum och fann en del gamla tavlor. Så jag tog en stor tavla med ett bedrövligt motiv men ramen var helt ok. Så jag köpte den för 30 kr och slog ut tavlan det första jag gjorde när jag kom hem.
Så nu har jag grundmålat och i morron skall jag även ta mig itu med skåpet jag köpte i går. 



Det är väldigt roligt att ha små projekt på gång och ännu roligare när de inte kostar en förmögenhet. Kan verkligen rekommendera att gå på Återbruken som drivs i kommunen regi. Deras priser är otroligt låga och man gör verkligen fynd. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också