söndag 24 mars 2013

Ny stor köksklocka....riktigt fin

Som sagt så var jag på Torp i Uddevalla idag. Var inne på Chilli och fick äntligen se klockan jag önskat mig. En riktigt stor maffig med lagom med detaljer och blank fin ram runt. 399 kr och det är nice price måste jag säga. Så nu är jag super nöjd över detta köpet kan jag säga. 

 Ville inte ha en klocka med massa extra detaljer som gör att man inte kan fokusera på VAD tiden är utan på massa krims och krams runt om som är helt obetydliga, så denna var precis perfekt. 



Sedan så fann jag dessa lite "kuliga" kaktusar som kommer passa fint hemma när vi fått tapetserat till veckan och får in lite ny stil. Dessa är också från Chilli och kostade 29 resp 59 kr och de var lite annorlunda mot det andra man har hemma. 





Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också