måndag 25 mars 2013

Uggle skallra


Nu har jag varit en Härmapa!! Jag har sett på Sveas en jättefin uggle skallra som hon virkat och jag ville så gärna testa på denna. Så idag fick jag då gjort den och det gick jätte fort och så fin den blev.

 Jag är verkligen nöjd. Denna skall mina barns kusin få som kommer till världen i slutet av maj, kanske även göra en i turkos? man vet ju inte vad det blir?
Mönstret hittar ni Här





Jag hade ingen skallra hemma men annars kan man alltid lägga in en i vadden.

Är du också en Härmapa och tycker det är roligt att testa andras mönster, och gärna delar med dig av dina handarbeten och mönster. Gå med i Härmapan du med!! Klicka här på Sveas och se hur du kan vara med.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också