tisdag 19 mars 2013

Slut på semestern - tillbaka till vardagen

Hej alla läsare!!
Nu är jag hemma igen efter nästan 3 veckor semester i Thailand. Vi har haft det helt otroligt underbart men det kändes väldigt skönt att även komma hem igen. Det var en alldeles lagom längd på semestern för det började krypa i virkfingrarna det sista och då blir jag rastlös i hela kroppen.


Vi kom hem på söndag 17 mars på kvällen och kl 04.00 nästa morgon åkte Benny och jobbade i Norge, han var allt bra sleten igår kan jag säga. Hoppas han fick bättre sömn än mig för han skall jobba ända till fredag denna veckan så han behöver all vilo tid som finns. 

Jetlag är det jobbigaste som finns tar mig nästan en vecka att komma i fas igen.  Nu är det andra natten hemma och jag vaknar kl 4-halv 5 på morgonen och går upp och sätter mig. Kan inte sova längre, och igår så somnade jag kl 20 på kvällen. Det fanns inga som helst möjligheter för mig att hålla mig vaken längre. Men idag har jag en del på agendan så jag kommer förhoppningsvis att kunna vara uppe längre och få sova lite längre i morgon. 

Idag skall jag till hudkliniken i Uddevalla för min psoriasis och lite nya salvor och på samma gång få en prickundersökning. Det var ju passligt att det blev i samband med solsemestern så klart.

Hoppas snön håller sig borta idag så jag kan åka utan att vara orolig för väglaget.


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också