lördag 13 april 2013

Projekt: styla om sovrummet


Efter att gjort i ordning i vardagsrummet och inrett i mera grafisk stil så gott jag kunnat så vill jag nu gärna sprida detta till resten av lägenheten. Så nu står vårt sovrum i fokus för förvandling. 

Tack och lov att jag har så ljusa färger att jag endast behöver köpa lite nya kuddfodral, plädar och nya tavlor att ha över sängen. Jag fann en väldigt fin inredningsbild på www.styleroom.se som jag blev inspirerad av och skall ha den som en grund. 

Här har man dekorerat med några få orangea kuddar och plädar och det gör helheten väldigt modern och stilren. Sedan så gillar jag tavlorna man hängt över sängen. 

Har idag dova rosa och vinröda kuddar och plädar men tröttnat lite på detta efter att haft det ett bra tag så nu blir det att leta nya kuddfodral m.m.


Farligt för plånboken att alltid ha nya projekt men det är himla roligt att planera och styla om hemma.
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också