onsdag 26 juni 2013

Sommar dagar i regnet...

Även att det regnar och blåser så vill jag ändå inte sitta vid datorn, trots att jag inget annat direkt gör förutom att sticka och virka. Det känns som det är en höst/vinter göra för mig och jag vill så gärna ta vara på tiden ute i trädgården eller bara sitta på bänken utanför dörren och njuta av all grönska och fåglar som kvittrar i ett. 


 Nu i två dagar har jag haft hand om min dotters katter Milton och Mist, för Mist har varit och steriliserat sig och det är ju ett litet ingrepp i buken så klart. Men den katten är så envis och vill inte sitta still inte ens att hon fortfarande var helt groggy när hon kom hem. Men senare på eftermiddagen så var det full fart på henne och såret ser fint ut. Så idag skall hon hem till "mamma och pappa" igen och mysa där. 
                                                Milton                          Mist
Linnea skall flytta till Uddevalla om en vecka och hon går här hemma och är så rastlös och vill sååååå gärna få komma iväg. Igår var hon och Adde och köpte en tv på Elgigantens rea och det blev ingen dålig en heller. En 55 tum Thompson och en skrivare/kopiator så nu har de nått ordentligt att titta på. 


Så mina dagar innehåller egentligen inte så mycket mera än att jag jobbar ibland och resten är att vara hemma och greja i trädgården och handarbeta och jag gråter absolut inte över det, utan njuter av varje stund. Så åter igen så hoppas jag ni har överseende för att jag inte direkt uppdaterar min blogg varje dag eller ens med något vettigt.

Njut varje minut

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också