söndag 30 juni 2013

Underbara färger har kommit in hos mig..

I Fredags så tog vi oss en tur till Torp och tog oss en titt in till Hemtex. Där har dom nu rea och jag fick fyndat mig lite nya textilier. 
Nu när Linnea flyttar så skall vi göra om hennes rum till gäst/allrum och har då tänkt att bryta den vita stilen som vi har i lägenheten i övrigt. 

Rummet ligger mot norr och är mörkt och jag vill då ha ett rum som har mycket färg och skall kännas mysigt oavsett man använder det eller inte. Vi har hittat en jättefin bäddsoffa på IKEA som är i ljungrosa och är fantastiskt fin och så hittade jag dessa fina gardiner och plädar som jag skall ha där inne. 

Denna pläden är helt fantastisk fin och har alla färger så det är bara att byta kuddar eller gardiner så  har man skapat ett nytt rum.

Gardinerna jag hittade är jättefina och för 99 kr så är det väldigt ok, och man har råd att byta när man tröttnar på dem. 

Här är gardinerna, pläden och kuddarna tillsammans...underbar harmoni




Så nu är det bara mattan som fattas men den skall jag köpa på Happy Price så klart och ett litet bord skall det bli men det skall vi köpa nästa helg.

Kul att ha lite projekt på gång, sånt gillar jag...

Har ni nått projekt i sommar? dela gärna med er, det är så kul att få inspiration.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också