måndag 1 juli 2013

Nytt till hallen

Nu har vår "gamla" hatt hylla åkt ut!! 
Vi hade en tidigare i ek som jag målade om till vit men var aldrig riktigt nöjd med resultatet. Så Linnea har fått den och jag har köpt en likadan i vit och den är fräsch och snygg. Vi hittade även en ny spegel till hallen och köpte även denna. Dessa köpte vi på Rusta och jag är super nöjd...Nu har vi även fått beställt nya tapeter så hallen kommer att få ett lyft.

 Det var dock nästan 7 år sedan vi tapetserade om och vi har varit supernöjda men så slits ju allt med åren och blir lite "skabbigt". Vi kommer även att köpa nya innedörrar till helgen och måla om dörrbladen så allt blir vitt och fint. 





Det är så "gött" ha sommar projekt, jag gillar verkligen att få förnya hemmet emellanåt man lever länge på det.

Som sagt!! dela gärna med er av era projekt jag är så nyfiken och intresserad av vad andra gör..Det triggar min inredningsnerv..

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Mysig blogg du har.
    Gillar din fina vita hall..........alltid kul när man förnyar lite.
    Det är som du skriver.............man lever länge på känslan av att man fixat lite nytt omkring sig.

    Ha en fin start på veckan,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Det ser supersnyggt ut!!! Du verkar duktig på mycket :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Catarina!! tack så mycket för din kommentar. Det är jätteroligt att få respons. Ja hallen är väl ok men om en vecka skall vi tapetsera om så då blir det ännu fräschare. Ha en riktigt trevlig sommar
      //camilla

      Radera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också