tisdag 4 juni 2013

Ut och "klicka" mera i naturen...

Jaha!! nu är rösten helt borta!! vet inte om det är pollenallergin som gjort det eller om jag har en kombination av förkylning - allergi. Men jag har laddat upp med mediciner för både och för att vara på den säkra sidan. 
Jag skall ringa till jobbet vid 9-tiden och höra vad de tycker? jag kan inte prata överhuvudtaget men detta måste de ta ställning till för jag kan jobba men inte prata. 

Men senare idag hade jag som plan att gå ut i skogen och i markerna runt området där vi bor och ta lite kort. Det är en så underbar tid nu och allt är så ljusgrönt och blommor i knopp och dela med mig av detta så klart.
 Är sällan ute och promenerar men nu får jag ta mig i kragen och ladda kameran och sätta in ett tomt minneskort och bara gå ut och klick,klick...


Inläggen under sommaren kommer nog inte att göras varje dag kan jag lova. Fint väder och jobb gör ju att det blir mindre av den varan, men jag skall försöka så gott jag kan ändå.

Virkningsprojekten kommer nog inte heller att göras i rasande fart, men vad gör väl det när nu sommaren äntligen är här.

Ha en riktigt skön tisdag
kram Camilla

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Jag kommer att använda mig av denna infon. Enormt intressant!



    Look at my site ... Texter till tatueringar

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också