torsdag 15 augusti 2013

Fyndade med Wrapp


Var igår och shoppade på Torp i Uddevalla och gjorde lite fynd!
Jag har Wrapp på min smartphone och då 50 kr på Indiska och 25 kr på Hemtex. Så jag och tjejerna gick inom dessa butiker och fann att det var 50% på reapriset på vissa varor.

 Så det fick bli på Indiska, Leggings, löpare 40 x 140 cm, och glasunderlägg. När de hade dragit av Wrapp rabatten behövde jag bara betala hela 2 kronor. Det kallar jag fynd och så nöjd jag var. 
Det lila bomulls garnet köpte jag på Hemtex och fick efter att jag dragit av Wrappen så betalade jag 5 kr och även där är jag supernöjd för jag behövde detta garnet till en sjal. 
Så överlag kostade det mig 7 kr och det är ett fynd..




Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också